ULTIMATE MAHAGURU SAWER SETA NAGA KUMALA HIGHEST (Sanad Gus Imam Makruf TirtaMaya)

ULTIMATE MAHAGURU SAWER SETA NAGA KUMALA HIGHEST (Sanad Gus Imam Makruf TirtaMaya)
*Core Science which has Gedong Wadaq, gedhong Ilmu, Gedong Aura, Gedhong Kodam. How could that be ?!*

What are the benefits of Gedong? 
So this gedong is something, as if water were stored in a dam, not a river. Once it is in the dam, it can flow everywhere, the dam itself has a flow. 

So, even though we use this knowledge several times a day, it doesn't get weaker because it runs out of strength and energy, the more you use it, the stronger it becomes. 

Including the khodam, the more the khodam is ordered, the stronger it will be. Because if he already has a gedong like this, that khodam, when he has 17 goals at the same time, he will be able to divide himself. So the khodam can be divided into 17 locations. So, for example, there are 40 khodams divided into 17, so 40 times 17. 

This means that each khodam will have its own members who will run simultaneously and no less, the winner will be there. 

The path of knowledge can be branched or split, will it get smaller because it is split? No. When split, the food gets bigger. That's what his character is like. It's extraordinary, hard to find something like this. 

I think it's very interesting, it is the ultimate knowledge that Mahaguru Sawer Seta Naga Kumala has reached the third highest level. 

This has all been awakened by us, therefore all you have to do is align by sitting cross-legged, tying your right and left wrists with a black cloth that has been smeared with mystic oil, then we read the prayer for knowledge 99 times while our eyes are closed. After you have finished reading, raise your hands straight up to the left and right of your head until you feel energy entering through your hands with very strong vibrations. After that, the new hand is lowered when it feels sufficient. 

*Knowledge with 44 Spiritual Powers that has just appeared on the surface at the same time as this new year, is spiritually superior and makes you a superior person in spiritual matters, its benefits are many, unique, interesting, rare*. 

Rare Knowledge of the White Snake Khodam Mother of Thousand Dragons, one knowledge requires a very large wadaq to reside within a person, the size of the wadaq should be able to accommodate 300 knowledge but can only accommodate this one knowledge. Because, the power of this knowledge is very large. 

Super Big Wadaq Alignment, read this prayer of knowledge 144 times, blow on salt then soak in water and use for bathing. 

This morning we were on the mountain glirip to complete and ritualize this knowledge, and pray for anyone who takes this knowledge for all the good. 

*This science teaches 3 super and rarely found methods of healing

- 1st method of medicine:
By reading 3x, holding your breath, blow into the patient's crown. 

- 2nd method of medicine:
How to read 7x while holding the thumb of the patient's left hand. 

- 3rd method of medicine:
By How to Read 41x Blow on bay leaves to soak for 1 hour and use for bathing. 

*3 Paranormal Methods

- 1st paranormal method:
Needed for Anything Read 7x while intending the desire

- 2nd paranormal method:
Whatever the patient's request is, read it 41 times, blow on the salt, use the salt as needed. 

- 3rd paranormal method:
Invite the person who asks for help to shake their hand, ask them to pray silently then we read this prayer 11x while still shaking hands. 

*3 Methods of Wealth

- 1st method of wealth:
Read 100x Blow 100 thousand into money and give it to charity. 

- 2nd method of wealth:
Read 7x blow on the sugar, give it to the ants. 

- 3rd method of wealth:
Read 77x blow on the dove and release it with the intention of giving life to God's creatures. 

3 Methods to Become a Facilities Expert Various tools for Millions of Patients. Methods like the 3 paranormal methods described above. 

*And 3 methods for solving various problems and making our lives successful

- Method 1:
Read 17x before bathing. 

- Method 2:
Read 111x blow into the water and drink. 

- Method 3:
Read on 17 bay leaves, 99 times. then we soak it for 3 hours then we use it for bathing. 

This is very special and special. Other benefits are many and special. I arrived here early in the morning, I started getting ready from home at half past 6. We wish you blessings and benefits, this knowledge is top, cool, really hard fought for, prepared for the beginning of the year. 

*Those who take part in this knowledge, God willing, will get various benefits, because we wish them very well here.*


PAMUNGKAS MAHAGURU SAWER SETA NAGA KUMALA TERTINGGI (Sanad Gus Imam Makruf TirtaMaya) 
*Ilmu Inti Yang Punya Gedong Wadaq, gedhong ilmu, gedong aura, gedhong kodam. Kok bisa ya ?!*

Gedong Itu Manfaat Untuk Apa? 
Jadi gedong ini adalah adalah sebuah, ibarat kalau air itu ditampung di dalam bendungan, bukan sungai. Kalau sudah di dalam bendungan itu nanti bisa dialirkan ke mana-mana, bendungan sendiri itu kan punya aliran. 

Jadi ilmu ini walaupun sehari kita gunakan berapa kali dia tidak makin melemah karena habis kekuatannya dan habis energinya, makin digunakan dia akan semakin menguat.

Termasuk khodamnya juga seperti itu, semakin khodam itu disuruh khodam itu akan semakin menguat. Karena kalau dia sudah punya gedong seperti ini, khodam itu ketika ada 17 tujuan dalam waktu yang sama dia itu sudah mampu memecah diri. Jadi khodam itu bisa memecah diri sampai 17 lokasi. Jadi misalkan khodam itu ada 40 dipecah menjadi 17 , jadi 40 kali 17. 

Berarti itu nanti tiap khodam punya anggota masing-masing dalam berjalan secara bersamaan dan tidak kurang, menangnya disitu. 

Jalur Ilmunya pun bisa di cabang atau dibelah, apakah karena dibelah akan makin mengecil? Tidak. Ketika dibelah makan makin besar. Memang karakternya kyak gitu. Memang luar biasa, sulit ditemukan yang seperti ini. 

Menurut saya menarik banget, merupakan ilmu yang pamungkas sudah Pamungkas Mahaguru Sawer Seta Naga Kumala ke tiga tertinggi.

Ini semua sudah dibangkitkan oleh kami, maka dari itu anda tinggal melakukan penyelarasan dengan cara duduk bersila, ikat pergelangan tangan kanan dan kiri dengan kain hitam yang sudah di oles dengan minyak misik, kemudian kita baca doa ilmunya sebanyak 99x sambil mata terpejam. Setelah selesai dibaca, angkat tangan ke atas lurus di kiri dan kanan kepala sampai dirasa energi masuk melalui tangan dengan getaran yang sangat kuat. Setelah itu, tangan baru diturunkan setelah dirasa cukup. 

*Ilmu Dengan Kekuatan 44 Spiritual yang baru muncul dipermukaan bertepatan pada tahun baru ini, unggulan spiritual n mnjdikan anda orang unggulan dalam spiritual, kasiatnya banyak, unik, menarik, langka*.

Ilmu Langka Khodam Ular Putih Induk Naga Seribu, satu ilmu membutuhkan wadaq yang sangat besar untuk bersemayam dalam diri seseorang, ukuran wadaq yang seharusnya mampu untuk menampung 300 ilmu akan tetapi hanya mampu menampung satu ilmu ini saja. Karena, power dari pada ilmu ini sangatlah besar. 

Penyelarasan Wadaq Super Besar, bacalah doa ilmu ini 144x tiupkan ke garam kemudian Rendam Di Air Dan Gunakan untuk mandi. 

Pagi ini kita sudah ada di gunung nglirip untuk menyelesaikan dan meritualkn ilmu ini, serta mendoakan siapapun yang mengambil ilmu ini untuk segala kebaikannya. 

*Ilmu ini diajarakan 3 Cara Ketabiban yang super dan jarang ditemui

- Metode ketabiban ke 1 : 
Dengan Cara Baca 3x Tahan nafas tiupkan ke ubun-ubun pasien.

- Metode ketabiban Ke 2 : 
Dengan Cara Dibaca 7x Sambil memegang ibu jari tangan kiri pasien.

- Metode ketabiban Ke 3 : 
Dengan Cara Baca 41x Tiupkan ke daun salam untuk direndam selama 1 jam dan gunakan untuk mandi.

*3 Metode Keparanormalan

- Metode keparanormalan ke 1 : 
Dibutuhkan Untuk Apapun Baca 7x sambil niatkan keinginan

- Metode keparanormalan ke 2 : 
Permintaan Pasien Berupa Apapun bacalah 41x tiupkan ke garam, garam digunakan sesuai keperluan.

- Metode keparanormalan ke 3 : 
Ajak berjabat tangan orang yang meminta bantuan, suruh berdoa dalam hati kemudian kita baca doa ini 11x masih dalam keadaan berjabat tangan.

*3 Metode Tentang Kekayaan

- Metode kekayaan ke 1 : 
Baca 100x Tiupkan Ke Uang 100 ribu dan sedekahkanlah.

- Metode kekayaan ke 2 : 
Baca 7x tiupkan ke gula, kasihkan ke semut.

- Metode kekayaan ke 3 : 
Baca 77x tiupkan ke burung merpati dan lepaskanlah dengan niat memberi kehidupan kepada makhluk tuhan.

3 Metode Menjadi Ahli Sarana Berbagai sarana Untuk Jutaan Pasien. Cara Seperti 3 Metode keparanormalan yang sudah dijelaskan di atas.

*Dan 3 Metode Untuk Penyelesesaian diri dari berbagai masalah dan menjadikan hidup kita berjaya

- Metode 1 :
Baca 17x sebelum mandi.

- Metode 2 :
Baca 111x tiupkan ke air dan minumlah.

- Metode 3 :
Baca pada daun salam 17 lembar, sebanyak 99x. kemudian kita rendam 3 jam lalu kita gunakan untuk mandi.

Ini sangat istimewa dan di istimewakan. Kasiat lainnya ada banyak dan istimewa. Pagi-pagi saya sudah sampai disini ya, dari jam setengah 6 sudah siap-siap dari rumah. Semoga berkah dan mafaat, ilmu ini top, keren, memang sangat diperjuangkan, dipersiapkan untuk awal tahun. 

*Yang ikut ilmu ini insyaAllah dapat berbagai kebaikan, karena kami doakan disini dengan sangat baik.*

Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Next

نموذج الاتصال