Positive Affirmations for Success in 2024

Positive Affirmations for Success in 2024
Good morning friends. Congratulations on welcoming a brilliant and blessed new year. Let me start 2024 by sharing positive affirmations to support your efforts to achieve glorious success in this new year. Thank You. 

𝐀𝐟𝐢𝐫𝐦𝐚𝐬𝐢 𝐏𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐟 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐒𝐮𝐤𝐬𝐞𝐬 𝐝𝐢 𝐓 𝐚𝐡𝐮𝐧 𝟐𝟎𝟐𝟒

I am valuable

I love myself

I have the right and worth to love and be loved

I deserve and deserve glorious success

I am the master of my thoughts

I'm calm

I am at peace

I am happy

I am healthy and fit

I am enthusiastic about living life

I am full of energy and vitality

I am talented

I feel safe

I'm confident

I'm focused

I grow and develop into my best self

I have a good and interesting personality

People are comfortable and like me

I enjoy my life

I have a superior personality

I have a positive character

I have high integrity

I am prosperous

My future is bright

I live a life of noble purpose in every step I take

I am blessed to live a life of glorious success

I am full of gratitude

I accept life as a process to be enjoyed

I am a channel of blessing to others

What I want, wants me, and is mine

I am able and enabled to achieve my life goals easily and miraculously

Every day I grow more and more into my best self

That's how it is... 
That's the reality... 


Afirmasi Positif Untuk Sukses Ditahun 2024

Selamat pagi sahabat. Selamat menyambut tahun baru gemilang dan penuh berkah. Izinkan saya memulai tahun 2024 dengan berbagi afirmasi positif untuk mendukung upaya Anda meraih sukses mulia di tahun baru ini. Terima kasih. 

𝐀𝐟𝐢𝐫𝐦𝐚𝐬𝐢 𝐏𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐟 𝐮𝐧𝐭𝐮𝐤 𝐒𝐮𝐤𝐬𝐞𝐬 𝐝𝐢 𝐓𝐚𝐡𝐮𝐧 𝟐𝟎𝟐𝟒

Saya berharga

Saya mencintai diri saya

Saya berhak dan layak mencinta dan dicinta

Saya berhak dan layak sukses mulia

Saya adalah tuan dari pikiran saya

Saya tenang

Saya damai

Saya bahagia

Saya sehat dan bugar

Saya semangat menjalani hidup

Saya penuh energi dan vitalitas

Saya berbakat

Saya merasa aman

Saya percaya diri

Saya fokus

Saya bertumbuh dan berkembang menjadi diri saya yang terbaik

Saya punya kepribadian baik dan menarik

Orang-orang nyaman dan suka dengan saya

Saya menikmati hidup saya

Saya memiliki kepribadian unggul

Saya memiliki karakater positif

Saya memiliki integritas tinggi

Saya makmur sejahtera

Masa depan saya gemilang

Saya menjalani hidup bertujuan mulia dalam setiap langkah saya

Saya terberkati hidup sukses mulia

Saya penuh rasa syukur

Saya menerima hidup sebagai proses untuk dinikmati 

Saya menjadi saluran berkat untuk sesama

Apa yang saya inginkan, menginginkan diri saya, dan adalah milik saya

Saya mampu dan dimampukan mencapai goal-goal hidup saya dengan mudah dan ajaib

Setiap hari saya semakin berkembang menjadi diri saya yang terbaik

Demikianlah adanya...
Demikianlah kenyataannya...

Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Next

نموذج الاتصال